Tankeverksamheten i fullfart



i tysta delen på biblioteket. känns som jag mest kliar mig huvudet. Luggen är lång och csn har kommit in så om mindre en timme ska jag klippa mig. SKÖÖÖNT!

Konflikthantering, mobbning och förskollärarens ledarskap i all ära men nu längtar jag verkligen vidare till måndag och nästa kurs som är specialpedagogik.

Jag längtar även till min snäckskalssjal ska bli klar så jag får använda den. ännu mer längtar jag tills jag får köpa garn och virka mig en vest. Sjuktsnyggt med virkade vestar.



Men mest av allt längtar jag till helgen. i helgen är hemtentan inlämnad och jag får mysa med min systerson♥ det är kärlek det.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0