Sep. 24, 2013

I lördags åkte jag och Hannes ner till min hemstad för en snabbvisit. Min morbror med son och respektive från Island skulle komma över från Danmark för en dag och hälsa på. Mina systrar skulle också ner med sina respektive så det var fullt hos mamma. Som tur var ställde min fina vän Bella upp med sovplatser till oss.

mamma och ena syster.



andra syster med sambo.



Morbro och kusin.

Kul att träffa släkt. Det händer inte så ofta och ännu roligare var det att öva på isländskan. Vi har nu bestämt att vi ska åka över till Island nästa sommar. Så nu är det bara att spara pengar så att man kan följa med. Skulle vara så kul att visa min sambo Hannes vart min rötter kommer ifrån.

/Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0