Nov. 12, 2013



Vilken morgon jag hade idag. inte ett dugg kul. Inte var det roligt på praktiken idag. Det var bara att inse att man mådde för dåligt att vara där, så jag fick åka hem och sova lite istället.



På praktiken går det bra och jag trivs att vara på småbarn. Vilka underbara varlser de är. I veckan som har varit har vi gjort bilar av toarullar och klippt ut små figurer av de själva som man stoppa i så att de kan åka runt. Vi har även "rita" med leksaksbilar. Alltså doppat de i färg och åkt runt för att se vad för spår de lämnar.

Jag trivs med min vardag, trots att jag inte mår så bra idag. Hänger med i skolan (fii godkänt på flrra rapporten), har härliga vänner, underbar sambo och roliga hobby jag kan sysselsätta mig med:)

Nu fortsätter väntan efter någon förpackning jag kan göra ljus i. Återbruk is the shit!

Tills nästa gång...

Kommentarer
Postat av: sanna

Kul att du bloggar mer stella :)

Svar: Ibland får man lite ryck:)
Stella

2013-11-12 @ 21:10:35
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: Erica Johansson

Grattis till dig ! :)

Svar: Tack:)
Stella

2013-11-12 @ 23:16:27
URL: http://ewrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0