måndagsångest, eller?

är det här jag känner måndagsångest? Jag vill verkligen inte att denna dag ska ta slut eller helgen. Jag känner mig helt slut och det känns inte som att denna helg har gjort sitt ned att ladda upp betterierna hos mig.
Kan ha med denna dag att göra med, fars dag. Jag tänker mycket på min pappa, som gick bort i cancer för 8 år sen. Tänker på allt han har missat och kommer att missa. Såsom första barnbarnet som min syster väntar eller som att ha träffat min fina Hannes och så mycket mer.
Jag tänker även mycket på mammas särbo som vi förlorade även till cancern i somras. Fina Börje♥ Båda två var alldeles för unga för att ha lämnat oss.
Båda mina fadergestaltningar borta och så det finns igen för mig att fira idag. Så udag när jag tänker mina ljus så tänker jag på er. Jag tänker på er och firar dagen med att äta en bakelse och skänka lite pengar till cancerfondern.





Nu ska jag fortsätta med min måndagsångest och hoppas på att det snart igen blir helg:)

//Stella

Kommentarer
Postat av: Bella

❤️

2013-11-10 @ 20:55:33
Postat av: sanna

2013-11-11 @ 05:59:56
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin gest ❤️

2013-11-11 @ 21:32:18
Postat av: Erica Johansson

Vilken fin gest ❤️

2013-11-11 @ 21:33:24
URL: http://ewrica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kram från Jannica

2013-11-13 @ 08:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0