Senast från instagram

Det här med att blogga är jag inte så bra på. Jag hänger mest instgram nu för tiden när det gäller internet men jag tänkte att jag kan ju visa er vad som har hänt på min instagram på senaste så får ni lite koll på mitt liv:)

Detta har jag pysslat med; virkat klart ett kuddfodral som ska matcha ett filt jag håller på med. Har börjat på en virkad döskallesjal från kungen och majkis



Men jag har även fått ett nytt intresse! Mina tomater och min paprikaplanta är som mina bäbisar:)

Annars de senaste dagarma har jag njutir av vår balkong som svärmor har byggt tills oss. De gråa dynorna har jag sytt själv av möbeltyg och ett gammal täcke. Jag har sjuknöjd med våran balkong:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0