Helt slut...

 
Jag är helt slut. Min vänner har tagit ut mig för att prova att springa milen och det var en fruktansvärt.
1.40 minuter och det var inte många kilomenter jag sprang. Måste verkligen ligga i hårt träning om jag ska klara tjejmilen runt en timme. Tur att jag har hela sommaren på mig. och verkligen tur att jag kommer ha folk här i norrköping som kommer kunna dra ut mig på springturer.
Det var tänkt nu att jag skulle plugga men känns mer som om jag vill ta en tupplur.
Ikväll blir Eurovisionfestivalen hemma hos mig med fina vänner och förhoppningvis gör jag inte samma misstag som förra gången när jag såg det själv och somnar innan  röstningen! Röstningen som är det bästa.
Hur ser  eran lördagkväll ut?
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad hurtigt att springa tjejmilen. Önskar dig all lycka till mot ditt mål :)

2013-05-21 @ 19:29:25
URL: http://feminineartiste.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0