Förra söndagen

Förra söndagen hände det något som jag lovade mig själv skulle aldrig hända. Jag nådde 100 kg igen eller rättare sagt 101 kg.

Förr skulle jag aldrig erkänna hur mycket jag väger. Men jag tänker nu: ju mer jag säger det ju mer kommer jag inse att jag måste gå ner i vikt. Så förra söndagen gick jag med i viktväktarna, deras online tjänst och på en vecka har jag gått ner 9 hg. Kanske inte mycket att hurra efter men jag är glad. Jag vet inte om jag har viktväktarna tacka eller om det är att jag har börjat tänka på det mer. Sett till så att jag har tränat denna vecka och hållet mig aktivt, vem vet. Men vad jag vet är det på rätt väg iaf.


Kommentarer
Postat av: Erica Johansson

HEJJA DIG !! Jag tycker du är grymt duktig, kämpa på :)

2013-08-04 @ 18:57:19
URL: http://ewrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0