BILDBOMB med förra helgens bilder!

Jag kom upp förra fredagen till pojkvän finklädd och allt för att det var fem månader.
Jag var sugen på pizza när jag kom upp så det blev pizzahut och efter den blev det bio. Vi såg en romatisk drama som hette Lucky one. Helt okej, men jag var rätt trött och råkade blunda lite:)
På lördagen åkte vi till Skärholmen på jakt efter jeans till mig på Cubus som hade 30 %.
Men ingen lycka den dagen med storlekar. Då kan man se ut så här när man är arg:P
Men såhär snygg pojkvän kan man ha. Som nu kan börja ha toffs i sitt hår som han håller på att spara ut!
På söndagen fortsatte vi vår jakt efter jeans fast inne i stan. Skam den som ger sig. för jeans hittade jag till slut.
Efter de gick vi till kungsträdgården och åt glass och tittade på körsbärsträden som alla andra. Jag glömde min mobil hemma så pojkvän fick stå för bilderna.
Glad tjej ute i det fina vädret.
Fin pojkvän som ställer upp på bild fast han inte vill:)
pusspuss
När vi kom hem ställde jag mig och lagade korv och böngryta (recept hittar ni på arla)
Pojkvän blev mätt, tjovk och glad. Jag hade ju lagat för ett hel kompani, så han hade matlådor för hela veckan:)
Själv var jag helt inne i instgram som jag nyss har skaffat mig. (stellaruns, heter jag där)
Efter tvingade pojkvän ut mig på promenad.
Jag fick låna hans vindjacka, måste skaffa mig en! (kanske inte med Tumba innebandy)
Fina paret!
När vi kom hem blev det skumbad. Förra gången jag var fixade de badrummet så jag kunde inte bada. Och själv äger jag inget badkar så jag passade på att bada varje dag. Sååå skönt!:)
På måndagen, valborg, var det ingen vanlig dag, det var pojkvänns födelsedag:)
Jag bakade tårta när han var på jobbet. Min första men det blev god:)
Översta bild är det de som är i mellan med hallonkvarg och mintchoklad. Under är slutresultat med grädde med smält choklad och äggulor i och hallon och blåbär på toppen med riven mintchoklad. Och köpta chokladbottnar förresten.
Efter ett tag när han kom hem hängde vi på balkongen när det var så fint. Jag vart uttråkad och pojkvän fick ställa upp som docka:)
Tisdag var det en till promenad innan vi skulle på middag hemma hos hans mormor och morfar.
Vi gick en annan väg och hittade massor med labyrineter.
Bara massor med fin skog!
Vi hittade mälaren och stod och tittade på den ett tag innan vi skulle hem.
Som vanligt var det en helt underbar helg. Man får verkligen utnjyta all tid när man ses. Inte lätt med distans alla gånger. Men det blir bra i slut endan:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det ser så härligt ut :) Så roligt att se att du mår så bra när ni är med varandra <3 fina turturduvor <3 Saknar dig min vän! Puss

2012-05-05 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0