Man tar det man har...

Jag har än inte skaffat mig en symaskin. Vilket kan vara frustrerande när man kan ibland är så kreativ människa som jag är ibland. Då får man helt enkelt använda nål och tråd och syför hand!

Den stora kunden är det som jag har sytt. De andra har jag haft sen innan. Men skulle gärna vilja ha nya fodral som kanske matchar den stora:)
Fick nya kudar av mamma:) De guldiga! De två bruna har jag sytt för hand. Jag är mycket nöjd:)
Men hade verkligen önskat att jag hade en symaskin. Det hade då gått mycket fortare att göra.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Såå duktig du är!! Ja du måste verkligen spara pengar så att du kan köpa en symaskin nu :) puss

2012-03-22 @ 20:29:46
Postat av: Ermina

Du får komma hit och låna min nääääär du vill! :)

2012-03-22 @ 20:30:10
URL: http://ermiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0