Vimmerby

Igår kom jag hem till min hemstad Vimmerby, där jag ska spendera sommaren för att sommarjobba.
Jag jobbar på vad jag tycker är det bästa cafét i stan, som ajg har jobbat på några år.
Idag hade jag mitt första jobb pass och det var som att cykla. Jag kom snabbt in i det igen:)
Imorgon har jag redan mitt pass ensam, men det känner jag ingen stress över. Det kommer att gå så bra.
Att vara tillbaka i Vimmerby känns både bra och dåligt. Roligt att vara tillbaka och jobba och träffa vänner.
Men ångest när jag inte är på jobbet och inte har någon att vara med. Jobbigt även att vara ännu längre bort från pojkvän. Men det ordnar sig med allt. Det gör det alltid:)
Har ni vägarna förbi Vimmerby rekomenderar jag detta café:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0