Lördag!

Igår kom pojkvännen för helgen. Han kom rätt sent igår så vi kan inte göra så mycket.
Men idag har vi varit på Erikshjälpen. Skulle kolla på en gammal resväska men kom där ifrån med annat skit:P
Märkte där att min enda jeans har gått sönder och vi åkte till Hageby för att leta byxor.
Men eftersom jag har tagit åt mig livsstilen att bara köpa på rean så hittade jag inga byxor i min storlek. Men jag ska inte ge upp jakten riktigt än!
Nu har killen precis lagat middag till oss och vi ska kolla på melodifestivalen och i efterrätt blir det fruktsallad och glass, en riktigt bra lördag alltså:)

Kommentarer
Postat av: sanna

en canon eos 1100d har jag köpit mig :)

2012-02-05 @ 17:27:16
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0