Igår vart jag lite ledsen över skolan. Det...

20120215_075714 (MMS)

Igår vart jag lite ledsen över skolan. Det kändes som något är emot mig när de sätter alla jag umgås med i samma grupp och jag blir själv med massor med människor jag inte känner. Så efter jag hade tränat igår tröstade jag mig med att köpa garn, fast jag inte får. Har sagt till mig själv att jag måste göra klart det jag håller på med. Men kände att detta var ett undantag:) Ikväll är det syjunta hos Ermina och det ser jag framemot, bara virka och ha det bra med mina fina vänner<3 och slippa tänka på det som när mig sur.


Kommentarer
Postat av: Ermina

Men hjärtat!! Vi träffas ju varje dag, och du kommer klara detta!:) <3

2012-02-15 @ 10:16:09
URL: http://ermiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0