Plugg!


Mitt lilla kök får agera studierum dag som denna.
En tråkig dag med tråkig väder. Sitter och renskriver mina anteckningar från föreläsningar.
Sen blir det att leta upp alla målen från kursen och skriver ner teorier,
så jag är förberedd till tentan som jag ska nästa vecka.
Måste även förberedd en tio minuters muntlig redovisning som jag ska hålla i.
Den handlar om min praktik jag har haft.

Blir en lång dag i mittlilla kök.

När jag pluggar så gillar jag att ha musik. Men eftersom jag är en person som kan lätta tappa fokuset är det inte bra med musik jag kan sjunga med. För då sitter jag bara och sjunger med till låtarna och då lär jag mig ju inget?

Så låt mig tipsa er om bra pluggmusik, eller ja avslappningsmusik:)

Självklart är det Isländskt:) Kolla gärna på videon, den är fin.
Ni kanske kan tipsa mig om mer bra pluggmusik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0