Overallsinvigning.

Har nyss duschat med min overall för den luktade verkligen inte gott.
Och det är så reglerna man får ju som sagt inte tvätta sin overall om man inte är i den:P

Jag och Emma taggade som faan!

Hela dagen började med att vi samlades vid bomull vid 10 och skulle skriva en låt med vissa ord som senare skulle hamna på overallen. Efter det gick vi omkring för att skita ner overallen, krypa, åla och dra stjärten mot väggar. Och jaf stor blåärken på mina knän från det:P Sen vart det lunch och efter det drog vi vidare till himmelstalund. Där vi blev indelade i grupper från olika program.

Och vilka äckliga men roliga saker vi fick göra. Första skulle vi vara mänskliga stockar.
En annan gren skulle vi ta sönder ballonger som var fast på annat lag ben. Irländsk julafton, en bana där vi skulle åla i fisk, ketchup och senap och leta efter ägg med våra händer i gröt:( På två stationer skulle vi även hitta godis i grön med bara våran mun och det var verkligen vidrigt:P


Jag med hela ansiktet fullt med gröt. Sen var det en station man skulle spela fotboll med presening med gojs i.
Och till sist en station där man skulle spruta fil med sprutor:P lite som paintboll.
Efter det så var vi invigna och det var fest och sen vidare till trappan där jag inte kvar så länge, var helt slut efter dagen:P Vi fick fulvin hela dagen och jag som var orolig att mina 4 flaskor vin inte skulle räcka. Jag drack inte ens upp en:P Men det var i största allmänhet väldigt roligt.
Nu blir det att att städa lite och sätta sig och skriva fältrapporten:)

Kommentarer
Postat av: tesen

A är för affi :D

2011-10-17 @ 06:37:03
URL: http://barbiegris.blogg.se/
Postat av: sanna

jaa det har vi :)

2011-10-17 @ 10:16:34
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0