Måndag.

Vilken dag det har varit. Jag är helt slut!
Först var det kursintroduktion till en ny kurs.
Sen blev det lunch på fräcka fröken med tjejer från klassen.
Efter det begav jag mig till stan för att möta upp Fia för att köpa biljetter till Jonathan Johansson som ska spela här i Norrköping den 1 december!:) Han är verkligen en favorit hos mig just nu.
Sen bara hem och vända för jag skulle möta upp Ermina och åka ut till Hageby för att storhandla.
Nu när jag kom hem bokade jag biljetter till Stockholm som jag ska till nästa helg. Ska dit för att hälsa på mina systrar och prata ut och känna efter med en viss pojk.
För er som inte vet vem Jonathan Johansson är, här har ni en låt som heter Stockholm.
Lite passande eftersom jag både bokat till hans konsert och till Stockholm:)
Annars kan jag rekomendera blommorna och aldrig ensam.
Nu ska jag laga lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0