Uppdatering.

okt2010

Det tar nog ett tag innan ni får någon uppdatering av mig igen eftersom mitt internet har blivit segt. Och då kan jag inte ladda upp några nya bilder här:(
Men jag kan berätta att jag har gjort klart en trelkantssjal. Bild kommer när internet går snabbt igen.
Det går inte så bra för min "korg" av systempåsar. Jag hade tänkt att göra den randigt mellan den blåa och den lila färgen. Men jag har bara massor av blåa påsar. :( Så jag får leta efter lila påsar hos vänner och bekanta.
Det går även bra för min basilika som jag håller på att odla. Den växer så fint. Bilder på det kommer snart med.
Men så länge får ni nöja er med gamla bilder:) Här från när jag var i Stockholm med Bella och kollade på Blue man groupe i oktober.

//stellarún


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0