kamphundar

Såg på nyheten på tv4 där nyheter om förbud eller inte om kamphundar forsätter att diskusteras.
Det vissade klipp från Danmark, där kamphundar är förbjudna, där folk blev interjuvade.
Där var det en dank man som jämförde en kamohund med en krokodil!? Han menade att krokodiler har man inte ute på datorna. Herregud, hur man kan dra en sådan jämföring?
Jag är emot förbud mot kamphundar. Om man ska göra något, tycker jag man kan inskaffa "hundkörkort".
Min lillebror har en pitbull vid namn Daisy och hon är hur fin som helst. Och jag har träffat andra "kamphundar" som är hur fina hundar. Finns andra hundar som jag tycker är läskigare.
//Stellarún


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0