Run, bitch, run...

        
Det första jag gjorde när jag vaknade i morse (innan frukost) var att ta en morgonpromenad i skogen.
Alldelse för länge sen sist. Och det kändes verkligen, för jag orkade ingeting när jag sprang i skogen.
Men kan vara att det var på morgonen och att jag var trött och hungrig. Bannanen som jag tog innan räckte inte.
Men nu får det bli skärping på mig om jag vill bli snygg.
Hmm kan det vara svenska biggest loser som började igår som fick mig att må lite dåligt?
Ja kunde lätt vara någon av dom snart... Faan.

Well, well... dags att göra sig iordning.

//stellarún

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg!

Allt bra med dig?:)

2010-09-07 @ 14:17:36
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0