guldstjärna till mig själv.

        


Blev nyss klart med det som just nu var viktigast att lämna in i skolan.
Känns skönt. Visst har jag mycket kvar men inget som är har brådska att lämna in.
Har känt mig lite stressad eftersom att jag ska åka iväg till Ullared och kommer missa rätt mycket.
Men det är det nog värd. Eller?
Idag träffade jag Fia, en vän som jag har inte träffat på ett tag. Hon hade en vän med sig från Hultsfred som jag både jag och Fia fick att köpa stickor och garn. Och på plats lärde jag henne hur man ska sticka en halsduk.
haha det är den 4 personen jag lär i min egen ålder. Nu räknar jag inte in min mamma som jag hjälpte att friska upp hennes minne. Så när jag får min lägenhet kommer jag att annordna symöte minst en gång i månaden:)
Och nu är jag bara mer sugen att sticka hela tiden. Men skolan har alltid först prioritering.
Nu ska jag forsätta kolla på Kvällsöppet med Ekdal.
//Stellarún


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0