ÄR DU GALEN?!

        
Jag kommer aldrig förstå mig på människor som inte röstar som får det.
Helt otroligt. När vi här i Sverige har den fina chansen att få vara med att bestämma och så gör de det inte?!
Vi har bara tur som lever i ett demokratisk land och inte en diktaur.
Att höra att någon inte ska rösta, är nog nästan lika upprörande för mig att höra som att de ska rösta på Sverigedemokraterna. Båda gör mig väldigt, ja, irriterande. Så himla okunniga.
Det är ingen ursäkt att säga typ: "Nej men jag är inte insatt, kan inget om partierna, så jag tänker inte rösta". Det är väl bara öppna en tidning, slå på nyheterna och kolla internet och läsa om det olika partierna. Det är ju ett eget anvar att få informationen. För den finns överallt. Jag kommer aldrig kunna förstå varför man inte vill rösta. Aldrig.
Nej gud nu måste jag lugna ner mig. Annars kommer jag att blir irriterad hela kvällen!
//stellarún

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0