Bilder från helgen!

Som sagt i helgen var jag i Stockholm med min kära vän Bella för att se Blue man groupe.




Showen var i Göta Lejon som ligger vid Medborgarplatsen.
Man fick inte ta några bilder inne, så det gjorde jag inte.
Men efteråt kom de ut och man fick ta bilder med dom:)

okt 2010

Här är jag och en av killarna från blue man groupe.



Bella med en annan av av killarna blue man groupe.

okt 2010

Killarna från Blue man groupe kommer ända från New York.



Showen var så himla bra. Helt klart värt pengarna.
Jag tror jag skrattade och var helt imponerad hela showen lång.



Bella med killarna som spelade i bakgrunden.
Dom var också helt fantastiska:)

//stellarún


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0