Bakning

Idag blev det att baka muffins med Bella.



30 muffins!



Choladmuffin och vanliga muffins med hallon i:)



Även vissa chokladmuffins fick några hallon i sig.



Några muffins fick riktigt fin form.



Antagligen tack vare denna plåtform jag har fått av min mamma.



Andra blev riktigt fula.



De som blev fula hade varit i muffinsform från tupperwear som är gjord av silikon, längst bort.
Nästa gång när jag bakar muffins ska jag prova utan form i den. Nu var formen alldelse för stor kan var därför inte  det blev så snygga.
De formarna som är närmast är också gjorda av sikikon köpta på jysk. De är jag väldigt njöd med.

Och muffins blev riktigt goda:)

//stellarún


Kommentarer
Postat av: Isabella

Sv; Tack! :D hihi.

2010-11-20 @ 18:09:12
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0