.....

Imorgon börjar jag skola igen, ska bli roligt. Men kan bara vara med på upproppet. Blev inring att jobba på cafét:) Gillar att jobba där. Sen så behöver jag alla pengar jag kan få, så jag köpa massor med saker till lägenheten som jag letar efter.
Har precis varit på en powerwalk med Therese. SKÖNT! Men det har blivit att för lite promenader för min del den sistoende.  Men snart blir det ändring på det för att på onsdag ska jag köpa nya löparskor. Exakt samma som Therse har. Har kollat på de ett tag. Vi kommer vara så snygga tillsammans med likadana skor när vi är ute på våra promenader ^^, Har hört att det magiska skor som gör att man vill vara ute och gå hela tiden. Vi får hoppas på det:)

Nu blir det lite läsning innan lägg dag. Upp tidigt imorgon!

//stellarún

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0