shopping!

Igår var jag på stan igår med min vän Emma. Ermina kom förbi en sväng också, Det var väldigt länge sen jag var på stan och handlade och jag vet att det var massor jag behövde men jag har säkert glömt bort hälften, hädan efter får jag nog skriva ner en lista när jag kommer ihåg vad jag behöver!:) I alla fall, hittade en fin väska på Kap Ahl för endast 30 kr, som hittat för studentplånboken! På Lagerhause köpte jag två dörrhängare. Jag har en tendens att bara slänga av mig kläder och väskor på golvet och sen får det ligga där tills jag ska använda dom igen. Detta irriterar nog både jag och min pojkvän på, så jag hoppas att detta kommer minska det. Stackar pojkvän som får stå ut med så mycket skit från mig. Sen vart de en parfym eftersom min nu håller på att ta slut och lika nagellack som jag behövde. Eller jag behövde bara svart och underlack men det var 3 flr 2 på Åhlens så bäst och passa på:)
Tyckte denna gröna var så fin!:) Nej nu måste jag läsa. Mycket att plugga fast man är ute på praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0