Fältrapport!

Just nu sitter jag i campus bibloteket och försöker att skriva på min fältrapport där jag ska koppla olika erfarenheter jag hade på min praktik med pedagogiska begrepp. Och jag kan säga er att det är inte det lästaste jag har gjort. Tycker faktiskt det är rätt svårt. Känner mig inte motiverad. Har ont i hela kroppen från overallsinvidningen och jag är bara för trött.
Blir lite stressad över alla måsten.
Måste skriva rapport,
måste städa,
måste läsa,
måste tvätta,
måste en sammanfattning på en bok,
måste träna,
måste äta rätt,
måste tenta plugga.
Det är för många måsten.
För många krav som ställs av mig själv och alla andra.
Jag måste hitta mer motivation, när det enda jag vill göra är att ligga i sängen och kramas.
Kanske borde forsätta nu, om 2 dagar ska den jävla rapporten vara inlämnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0