Måndag

Varje kväll så måste jag pyssla med något kreativt. Att jag orkar tänker ni men det är faktiskt så jag kopplar av. Även igår när jag var som segst eftee Bråvalla festival så fixade jag med att plantera om mina tomater. De vill inte riktigt med mig i år så jag hoppas jag får några. Jag rensade även sju kilo jordgubbar som vi hade plockat samma dag.

Så vad har jag pysslat med denna måndag må tro? Efter stängning har jag inte mycket energi men en hel del hat jag ännu hunnit med nu innan sängen.

Igår plockade vi som sagt sju kilo jordgubbar. Så av två av dessa kg gjorde jag sylt av direkt när jag kom hem samtidigt som jag lagade mat. För de var vad sockret räckte till. Resten av jordgubbarna får jag fixa med imorgon!:)

Sen har jag gjort målat födelsedagkort och sorterat pärlor. Sen hann jag inte mer pyssel:P

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0