Berlin so far...

Vi kom fram väldigt tidigt till hotellet och fick inte checka in fören sex timmar efter. så bestämde oss för att kolla läget omkring. Hannes fick vara kartläsare och det var en välig promenad vi tog innan vi hittade något mysigt som var öppet som kunde ge oss något att äta.

jag tog en frukostmeny:)





vi har gått en massa idag i Kreuzberg och kollat på graffiti.
Till slut hamnade vi muren och East side gallery och tittade på masdor fina målningar de har gjort på den.


Intryck som jag har av Berlin just nu; det luktar inte så gott, är skräpigt, fullt med vilar som kör som galningar, massor av hundar som inte går i koppel. Men med massor av fint graffiti. Jag har då inte fastnat än för staden men jag har ju bara varut här knappt en dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0