sticklördag

I går var det sticklördag, ett evenemang som stickcafét jag går på kvällarna anordnade.


Många var vi då två stickcafér blev ihopslagna :) och roligt hade vi!



Tre garnaffärer var där och sålde lite garn och tillbehör.


Favoritaffären stortorgets hantarbetsaffär var där och sålde. Köpte lite garn.



Glada gänget jag satt med:)



Förutom garnet jag köpte vann jag en virkbok. Vilket passade bra nu när jag inne i en virkperiod och inte har någon virkbok. Jag kom även hem med ett nystan som vi fick från stortorgets hantarbetsaffär!:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Hoppas du hittade mycket fint i boken att inspireras av! Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med min vinst än (vann 2 härvor med svart ullgarn)

2013-10-14 @ 18:21:01
URL: http://pysselmani.se
Postat av: sanna

Haha så mysigt ni ser ut att ha det :):):):)

2013-10-16 @ 14:35:01
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0