Redan söndag.

Helgerna går så fort. På ett sätt just nu är det rätt bra eftersom nu är det inte långt kvar tills min sambo kommer hem från sin vandring. Nu på fredag är han hemma igen♥ Men på på ett annat sätt orkar jag inte med måndag. Ser inte fram emot praktiken. Är inte på praktikhumör, har för mycket annat jag ska göra. Måste läsa en bok på engelska denna vecka. Få underlag uppgiften jag ska skriva efter det och göra om en komplettering som jag fick tillbaka häromdagen. Plus ta hand om hemmet med att städa och laga mat till mig själv. Jag har verkligen inte orken eller motivation. Ge mig mera dagar på helgerna. //Stella

Kommentarer
Postat av: sanna

Tycker om att du börjat blogga så mycket ^^,

Svar: Tack för kommentarerna:) De gör att man vill blogga mer:)
Stella

2013-10-06 @ 14:09:43
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0