redan onsdag?!

I mitt liv just nu så springer dagarna och timmarna i från mig. Redan i måndag kändes det som om att den nya veckan var slut. Jag liksom hänger inte med

I söndagskväll var vi och såg föreställningen en skam för Sverige med Soran Ismail och Magnus Betnér. Hur bra som helst. Soran är en klok människa



Förväningsfulla innan det ska börja. Innan var vi och god mat på Bulters:)

Annars har det inte hänt så mycket mer i mitt liv förutom praktiken. Lite pyssel såsom julkort och lite virkning har det också hunnit med. Med det har jag glömt att ta kort på. Kanske en annan dag. Har även bakat idag till pedagogerna på förskolan som tack för att de är ett sånt toppen gäng♥ kommer sakna dom. Tur så har jag redan blivit inbokat på ett jobbpass där :)

God natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0