Veckan...

Livet här i Norrköping går fort. Jag inte inte ens reflektera att det har blivit en ny vecka fören det är helg igen.
Denna vecka har det verkligen varit full rulle. Massor av plugg och jobb. Så mycket att jag inte hann att gå på Stickcafé som jag brukar göra en gång i veckan med några främlingar:) Kul att bli inspirerad av folk som kan mer än vad man själv kan. Men som tur var hade min vän Lisa en spontan syjunta så att jag fick virka lite:) Det blev ett kycklingben. Ska försöka samla lite leksaksmat, till framtida barn och barnbarn eller till mina vänners framtida barn. Eller varför inte till mina framtida förskolebarn? Kul och snabb är det iaf.
Mönstre hittar jag på http://kungenomajkis.blogspot.se/ , jag bara älskar den bloggen!:)
 
 
Har även virkat lite popcorn från samma blogg för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0