livet som student....



är väldigt stillsamt o dagarna. Man sitter mest och läser sin kurslitteratur. Därför har jag nu skaffat mig en stegräknar som ska räkna mina steg varje dag. Så att jag själv ska försöka se till så jag kommer upp i tiotusen steg om dag. För jag har fått för mig att det är så många man ska gå varge dag?
För det är ju att röra sig och motion som är a och o om man vill komma i form och gå ner lite i vikt.
Jag har som jag kanske har nämnt gått med i viktväktarna. Ska väl säga som det är att det går så där. Jag glömmer bort att skriva upp vad jag äter och äter inte upp mina points. Men jag ska bli bättre.
Men att äta är ju allt, jag måste ju röra mig också, därav stegräknaren. Jag hoppas verkligen den kan motivera mig lite.

Kommentarer
Postat av: sanna

Du är duktig stella! Peppa varandra kan vi göra. Målet för mig är 5kg nu!

2013-08-27 @ 21:19:14
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: sanna

Du är duktig stella! Peppa varandra kan vi göra. Målet för mig är 5kg nu!

2013-08-27 @ 21:21:16
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0