Uppdatering.

Helt order från Vimmerby (hemstaden) så borde jag blogga lite mer.
Så jag kör väl en snabbuppdatering!;)
Livet i Norrköping är bra, just nu är det bara väldigt mycket för mig att göra på förskollärarprogrammet. Vi har nyss börjat en ny kurs som handlar om matematik som är väldigt intressant!:)
 
Har även varit hos en sjukgymnast för att få hjälp med min rygg. Så nu har jag fått några övningar jag ska jobba med i någon månad. Träningen har jag också kommit igång med, har fått en gyminstruktion så nu är det bara att köra! Har nämligen även börjat gå hos en hälsocoatch som ska hjälpa mig att gå ner i vikt igen.
Innan jag flyttade till Norrköping hade jag gått ner 15 kg och på det året jag har bott här har jag gått upp 7 kg av de 15. Så nu är det bara att börja på ny kula. MItt mål med träning är inte att bli smal utan att bli stark så jag kommer att orka det krävande jobb jag kommer att ha i framtiden. För att vara förskollärare är väldigt krävande för kroppen när man är nere på golvet och jobbar.
 
Så nu är frågan ska jag forsätta att bligga som jag har gjort med nya skaer jag har skapat eller ska jag skriva mer om små saker som händer i mitt liv:)
 
 
Så här kommer mina kvällar att se ut nu i framtiden:)

Kommentarer
Postat av: Ellida

Kan du inte blogga lite om varje? Sakerna du skapar är ju en del av din vardag :)

2012-11-12 @ 15:24:23
URL: http://augustidrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0