Onsdag

Idag har jag varit och träffat hälsocoachen igen. 

Nergång med 2 hg och 1 cm i midja efter en vecka. Jag kanske inte nöjd över mina reslutat. Efterallt jag har inte varit så stenhård med ätande, den tomma pepparkaksburken från igår säger väl allt.

Men efter att ha varit hos denna kvinna känner jag min inte så motiverad som jag gjorde när jag gick till livsstilsenheten i Vimmerby. Den kvinnan i Vimmerby var mycket mer motiverande, den här kvinnan är helt tvärtom.

Det känns som om hon kollar på en helt dömande och det känns som man blir mer ner med mig själv efter det. Dock vet jag att det nog kommer löna sig i slutet eftersom jag ska gå och väga mig och väga mig hos någon annan kommer det ju känna att man vill vissa reslutat.

Även om det kanske inte syns nu på vågen så vet jag att jag jobbar hårt för att blir både starkar och bli smalare, träningsvärken i rumpa och lår säger allt.


Kommentarer
Postat av: sanna

Fortsätt kämpa!!!

2012-11-14 @ 14:32:01
URL: http://makeMedangerous.blogg.se
Postat av: sanna

Fortsätt kämpa!!!

2012-11-14 @ 14:32:09
URL: http://makeMedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0