från början...

många inlägg framför mig eftersom mycket har hänt. Men jag tänkte börja med mig födelsedagsfirande:) Visst var det länge sen, men det var typ då sist jag bloggade:P
Fick ett fint kort av min vän Therese.
Fick en klänning jag velat ha länge och en klocka av min fina pojkvän<3
Han köpt även tvålpump och tandborsthållar från Cult of Desgin som jag har sucktat efter.
Fick fina lyckta, champangeglass och ljus (ej med på bild) av mina fina vänner här i Norrköping.
De kom till mig på fredagen och vi hade mysigt med plockamat man kunde äta med händerna.
Jag verkligen älskar att fylla år och få uppmärksamhet. Eller när någon annan fyller år och uppmärksamma den:) Men att bli äldre är något jag helst skippar;)

Kommentarer
Postat av: Tanna

Klart det finns troll men bara i Nörge. Hrm.

Var ledsen när jag inte kunde svara till dig på din blogg.

När du kommer hem ska vi fira dig så du får mer presenter :-):-) tihi.

Saknar dig massa!

2012-05-23 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0