Helgen i en bild och text!

Jag verkligen älskar när vädret blir bättre och hur man känner att man blir gladare.
Pojkvän ner till mig och vi spenderade helgen tillsammans.
Blir ofta så att han kommer till mig efter som det är både billigare och bättre. Dessutom har han jobb och jag är en fattig student. Så nu tyckte jag att det är på tiden att han kan få lämna lite saker hos mig.
Så jag styrde om här hemma och gjorde plats.
Så som överraskning till honom slog jag in en byrålåda som man får som present.
Stackars pojkvän, inte är lådan stor men nu har han iaf en liten plats hos mig.
I hjärtat har han ju en större plats<3
Fredagen blev lugn och vi ka oss tidigt med på lördagen var det fullrulle redan från 8 på morgonen:)
Vi gick först till Erikshjälpen och kollade lite. Hittade bara ett tyg jag vill göra om till gardinner. Får gå hem till någon av mina vänner i Norrköping och låna deras symaskin. För gardinnerna tänker jag inte sy för hand denna gång:P Sen efter Erikshjälpen gick vi till Norrköpings konstmuseum och kollade på Tyra Lundgrens fåglar!
Efter det museumet blev det mjukglasspremiär på Halvars glassbar. Ni vet den där glassbaren som Ulf Lundel sjunger om när han går på Södra promenaden i Norrköping. Väldigt god glass kan jag tala om för er. Pojkvän och jag har redan bestämt att vi ska bli stamkunder:)
När det var så bra väder som det var tyckte vi att det är ingen idé att slösa bort den inne!
Vi åkte till Ica Maxi i Ingelsta för vi skulle hitta lite saker, men framför allt ville jag ha en picknikfilt.
Men ICKE! Det är inte säsong för det tydligen, så ingen filt där. Men fika blev det och vi satte oss vid bryggeriet och kollade på ankorna.
Ni ska veta att jag känner mig väldigt lyckliglottad att hitta en sån fin pojkvän som jag har.
Skulle inte byta ut han för nått. Ursch, jag är sådär äckligtkär.
Ankor kan vara väldigt roande att kolla på om ni inte visste!
Pojkvän var fin och köpte påskliljor eftersom jag vill ha det:)
Åh jag vill ha mer blommor! Jag har nog blivit lite som min vän Bella och vill köpa blommor hela tiden. Fast jag gör det aldrig. Kaske borde börja?
Söndagen var det våffeldagen och det firade vi med att möta upp Emma och Micke på Våffelmakeriet. MUMS!!
Lyxvåffla om något, men till nästa år ska jag nog ha köpt ett våffeljärn:)
Har haft en helt underbar helg. Har känt att jag inte velat att den skulle ta slut. Men idag är det åter tillbaka till verkligheten och imorgon är det sista dagen på praktiken. Sen blir det blir det inget annat än att plugga! Massor att göra. Ha det fint till nästa gång:) Puss och kram hela dan.
ps. kommer att visa upp när jag har gjort gardinnerna. Kan även säga att jag håller på med en ny jeanskjol av ett par gamla jeans! OCH FÖRRESTEN, köpt en liten pluggdator nu, jag är nöjd. ds.

Kommentarer
Postat av: sanna

emma har gått ner i vikt va?

2012-03-26 @ 16:38:14
URL: http://makemedangerous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh söta du! Visst är det fint med blommor:)

2012-03-26 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0