Färdigläst

 
Jag erkänner, jag läser inte alls mycket böcker som jag skulle vilja göra.
Denna bok började jag till och med förra sommaren. Men jag har på mitt första år på universitet inte hunnit att läsa mågra andra böcker än de jag har blivit tilldelat. Men nu i sommar hoppade jag in i den igen. OCH GUD SÅ BRA! Jag har liksom inte kunna släppa den. 
 
Kort och gott handlade om en kvinna vars mamma, pappa och bror förvannspårlöst när hon var 14 och nu 25 år senare efter har varit med ett tvprogram händer massor med lustigt för henne och hennes familj som hon har skaffat sig. 
 
Jag gillade den väldigt mycket. Men nu ska någon av mina vänner få den tänkte jag. Varför ha kvar en bok man har läst, jag är nog inte en sådan människa som läser samma bok två gånger. Så mina vänner, först i kvarn;) Den finns nu i Vimmerby men kommer nog tas med till Norrköping om ingen tar den. Och Therese, om du vill kan jag skicka den till dig i Norge, så du inte glömmer bort svenskan:) 

Kommentarer
Postat av: Elle

åh, om ingen annan chingar den vill jag jättegärna läsa den! :D

Svar: Min kompis Bella skulle ha boken:) Kanske nästa bok:) Eller kanske får du den efter henne:)
Stella

2012-07-05 @ 19:55:28
URL: http://augustidrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0