Hemma i Norrköping igen:)

Igår kom jag hem igen. Verkligen skönt att komma hem till sin säng och sina saker.
Igår fast att jag kom hem relativt tidigt fick jag inte något gjort inom skolan.
Blev att packa upp väskan och äta och handla.
Så nu måste jag verkligen råplugg så jag kan spendera all min tid i helgen till pojkvän som kommer.
Stackars pojkvän, jag har gett honom smsförbud så att jag kan koncentera mig på att plugga.
Men jag tror nog det är jag som tycker det mest är jobbigt.
Det är verkligen inte lätt att vara nykär och har pojkvän så långt bort.(15 mil)
Nu har jag haft en lite lunchpaus dags att återigen sätta igång att plugga!
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Hannes:)

<3 helgen kommer bli underbar<3 och du klarar plugget! go Stella!

2012-01-05 @ 00:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0