pluggar

En liten båt blir ofta våt om magen när det stänker.
En liten båt blir ofta våt om magen när det stänker, jag undrar vad den tänker.
Den tänker att i böljan blå där simmar små fiskar
den tänker att i böljan blå där simmar små fiskar, jag undrar vad det viskar
De viskar att det finns en skatt långt ner i havets botten
De viskar att det finns en skatt långt ner i havets botten, jag undrar vem som fått den.
Ja när man inte orkar läsa 400 sidor om bild så mycket kan man ju öva på låt som man ska redovisa.
Ja, jag ska bli förskollärare men det är nog första gången jag har en roligt läxa som att lära mig att sjung en sång.

Kommentarer
Postat av: tesen

jag blev glad av den! :D

2012-04-24 @ 17:27:06
URL: http://barbiegris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0