Frukost vid köksbordet!

Nu är man ledig i två dagar och det firar jag med att äta frukost vid första gången vid köksbordet:P
Egentligen hade jag tänkt vara på biblioteket vid 8 tiden när det öppnade men jag sitter fortfarande och äter.
Ibland går det inte så snabbt för mig på morgonen.

Så här har jag planerat min dag:
  • Läsa några kapitel på biblioteket (om boken är ledig)
  • Skriva ut papper från föreläsningar
  • Ren skriva anteckningar.
  • Gå på stan, leta födelsedagspresent och skor:)
  • köpa lite märken till overallen
  • städa toaletten
  • få lite mer ordning på lägenheten.
Vi får se hur mycket av detta jag göra:/ Blir aldrig som jag vill och planerar:P
Kanske borde börja med dagen nu?

Kommentarer
Postat av: ISABELLA

SV; tack så mycket! är så jäklans glad :D

2011-09-20 @ 10:41:55
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/
Postat av: sanna

jag vill ha kort på ditt hem ju :)

2011-09-20 @ 15:21:22
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0