Söndag.

Sitter i köket och försöker att tenta plugga.
Men jag håller på att somna. Kan beror på att jag lyssnar på Ólafur Arnalds, väldigt lugnade.
Plus att jag har huvudvärk. 
Har haft det nu i flera dagar. Sen har jag nysit också.
Så jag kanske håller på att sjuk som alla andra är.
För att ta det säkra för det osäkra så tar jag nu Echinagard droppar varje timme.
Och det smakar verkligen inte gott:S
Men jag är rätt stolt över att jag har pluggat mer idag hemma ön vad jag någonsin har gjort här uppe.
Men sen har jag tagit lite pauser som gjort att jag har nog orkat mer.
Var förut vid lunch var jag åt på Spicy Hot med Emma och jag fick träffa hennes trevliga mamma.
Verkligen härligt att se lite ansikte på folk man har hört om.
Sen fick ett timmes långt samtal av motiverare (finns det verkligen det ordet?).
Det är alltid skönt att höra folk säga att de tror att jag kan mer än vad jag själv tror att jag kan.
Nej nu ska jag forsätta råplugga till nio då jag får se på tv sen ska jag nog sova.
sen ska jag slänga ut ett <3 till dig som gör mig så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0