Hemma i Småland!

Igår kom jag hem igår till min mamma.
Direkt när jag kom till stan var det att gå till jobbet för att hämta nyckel.
Efter det blev det fika hos Veronica en sväng och sen till mamma för att vara social mot henne.
Social och social, vi sitter med varsin dator i knäna och kommentrerar var som har hänt på facebook.
Mamma fällde även kommentraren igår att jag inte får sova med pojkar för att hon inte vill ha några barnbarn. Det kanske bäst att göra som hon säger!:) 
På kvällen vart spelkväll och vin hos Veronica.

Idag har det varit full rulle. Först jobba, sen kaffe hos Bella och senare hos kaffe hos Sara med massor med lek med lilla Elton. Nu sitter här jag här hemma och är helt slut!
Imorgon är det första dagen på min praktik och det tycker kommer bli väldigt roligt.
Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0