Dagen...

Nu ska vi se om jag hann med allt jag skulle göra idag:
  • läsa och skriva läslogg av 3 tjocka kapitel
  • föreläsning om studieteknik
  • Sykväll med Ganesha, där vi ska fixa våra overaller.
  • diska och städa (en evig kamp här hemma)
  • Försöka springa till stan om jag hinner!
Hann iaf läsa ut ett kapitel idag, blir att gå upp tidigt imorgon och gå till bibblan.
Diska har jag gjort men inte städat:P
Har sytt på min overall men har inte blivit klar, mycket kvar att göra. Men gud vad jag kommer att vara snygg i den:)
Imorgon är en ny dag men nya tag. Kanske borde göra lista varje dag med vad jag tänker göra så jag får lite press på mig att pricka av listan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0