Bra start!

Nu sitter jag med kaffekoppen i handen och är nyduschad efter att ha gått en 45 min promenad runt strömmen.
Jag skäms att säga det, men det var min första riktigt motionspromenad här i Norrköping. Visst jag har varit ute och gått men inte i någon rasktakt precis. Känns som dagen kommer bli bra. Inte längre stel och bakfull från helgen. Och har kommit upp tidigt. Haha jo ni läste rätt, jag har börjat bli bakfull i flera dagar nu för tiden :P

Planering för idag:

 

  • läsa och skriva läslogg av 3 tjocka kapitel
  • föreläsning om studieteknik
  • Sykväll med Ganesha, där vi ska fixa våra overaller.
  • diska och städa (en evig kamp här hemma)
  • Försöka springa till stan om jag hinner!
Nu ska vi se om jag får allt detta gjort. Men det ska jag väl kunna fixa?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0