Hot like a kakelugn !

Känner mig sexy som faan ikväll. hmm...
Idag har jag provat afrodans. Sjukt kul!
MEN mitt i passet fick jag sjukt ont i sidan av ryggen som jag brukar få och kunde typ inte göra något.
Så nu sitter jag här med brun gegga i ansiktet, har nu ont i hela ryggen (borde kanske värma vetekudden?) och lyssnar på Jonathan Johanssons nya album Klagomuren. Snart får jag se honom live. Underbart.
Snart är det fredag och då åker jag till Stockholm. Det längtar jag också efter.
Nu ska jag förbereda morgondagen för en gång skull. Vanligtvis gör jag det aldrig. Men imorgon är det föreläsning vid 8 och eftersom jag är numera dåligt att vakna när klockan ringer kommer jag nog få det stressig på morgonen.
Ha det nu bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0