Biggest Loser!

Jag vet inte vad det programmet gör med mig. Men det får mig att känna så många känslor på en och samma gång.
Det får mig att börja gråta. Det får mig att känna mig så äckligt över mig själv och hur stor jag är.
Men jag måste komma ihåg, att jag faktisk kämpar med mig vikt. Och har faktiskt redan gått ner 12 kg.
Mitt mål är 15 innan året är slut. Sen tar jag 15 hela nästa år. För hela 30 kg vill jag gå ner.
Allt tar just nu bara så lång tid. Men det ska som jag hört ta lite lång tid med.
Även om jag kanske inte gå ner i kg så går jag ner i cm.
På 3 månader, tills nu alltså, har jag gått ner 6 kg och 7 cm i midjan.
Jag är rätt stolt ändå. Jag behöver inte känna mig så äcklad över mig själv när jag ser på Biggest Loser.
För jag är ändå på rätt väg. Jag försöker att ändra på mig.
Det är väl det som räknas.
Man måste peppa sig själv ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0