Mössa!



Just nu är jag i Stockholm för att hälsa på min syster och hennes sambo som har köpt nya lägenhet tillsammans.
Dett är ett tidsindtällt inlägg som jag skrev hemma i Vimmerby men inte ville publisera innan eftersom mössan jag har nyss är till systers kille:)
Han har fått en halsduk i julklapp för 2 års i samma garn. Och denna mössa var tänk i julas men jag blev lite försenad.

Här har ni halsduken:




Eftersom jag inte kommer ihåg om jag fick publisera honom på bloggen. Tar jag det säkra för det osäkra:)


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SV; ja du vet jag är en trogen arbetare ;P hahaha ^^

2011-05-24 @ 09:31:02
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0