Stickregister!



I brist på lila systembolagspåsar (matrial som jag använder nu till att sticka en korg) så har jag gjort ett register i excel över alla rundstickor, jumperstickor, sockstickor och virknålar som jag har och sorterar listan i längd och storlekar. Det tog sin tid men tänk vad smidigt det kommer att bli och spara tid för mig i framtiden.
För nu behöver jag aldrig leta om jag den rätta storleken utan kan bara kolla registert:)

Men nu vet jag inte vad jag ska göra.
Jag har en mormorsfilt jag inte är klar med som jag sitta och virka. Men jag är rätt trött på mormorsrutor.
Har även en julklappa till detta år åt min bror jag kan göra. Men det har jag inte lust med heller.
Jag är helt enkel insprationslös.
Men det kommer väl. Lite svårare att få nu när jag har garnstopp. Med det menar jag att jag inte får köpa mer garn tills allt garn jag har här hemma som jag hamstat på mig tar slut.

Vi får helt enkelt se vad jag hittar på!


Kommentarer
Postat av: Isabella

SV; nej det hade inte jag heller faktiskt :) de är jättesmidiga! jag har köpt dem på RUSTA, kostar 69kr - vilket är helt okej enligt mig ;P hähä.

2011-03-22 @ 09:17:25
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/
Postat av: Isabella

SV; jajamän, det har dom :D & nu är de riktigt riktigt smala i ryggen, apsnyggt! ;D



jaa det tycker jag att du ska göra ;) de är skitbra!

2011-03-23 @ 09:14:16
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0