Uppdatering...

Just nu är jag inte så rolig människa.
Jag har massor att göra i skolan och bara stressar sönder. Bara för jag ställer för höga krav på mig själv.
Mår inte heller så bra privat. Så jag känner att jag nu tar några dagar paus i mitt bloggandet.
Jag vill inte ha någon klagoblogg. Men jag åker hem till Vimmerby på måndag eller tisdag för att fira jul och då kanske jag bloggar lite mer.
Men jag kan säga som så att jag har tre underbara vänner här i Norrköping som får mig till mycket skratt och gör allt mycket bättre. Nu ska jag ännu en gång gå till coop nära som inte alls ligger nära och hämta den sista bokjävelen. Nej nu klagade jag. Hejsansvejsan. Hörs nästa vecka

Kommentarer
Postat av: Jessi

Vad gjorde vi utan bästa Stella då :) <3 Puss och Kram på dig vännen!

2011-12-13 @ 20:35:14
Postat av: Jessi

Och du, vad ska jag läsa nu då? :P

2011-12-13 @ 20:35:42
Postat av: sanna

kan inte ringa imorgon heller. jobbade visst hela veckan så får bli på fredag om du inte kan någon dag innan två?

2011-12-14 @ 01:03:54
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0