tillfredställd med livet.

Ja det är vad jag är just nu. Och varför ska jag ta och berätta för er nu.
Jag har fått en lägenhet och ska äntligen få flytta hemifrån på riktigt.
Jag ska få åka till Ullared nästa vecka för att få handla grejor till den.
Jag vet nu nästan säkert på vad jag vill göra med mitt liv. (utbildning)
Jag ska om 2 veckor till Stockholm och se Blue man groupe med världens bästa Bella. Blir ju även en helhelg med henne där själv. Äntligen. Vi har sagt hur länge som helst att bara vi två ska göra något tillsammans.
Jag ska åka till Irland i december i 4 dagar med skolan. Är väldigt glad att jag har komvux på dagarna. Roliga lektioner med roliga människor och med bra lärare.
Och idag fick jag veta att jag ska få jobba mer på cafét. Varje söndag ska jag vara där nere och jobba.
Sen för inte att glömma att jag har nu bara underbara vänner. Inget skit och inga problem.
Ja det känns som att jag inte kunde ha det så mycket bättre?! Eller?

//stellarún
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0